Thursday, October 13, 2011

Початок проекту

Руслана Шаманська  викладає англійську мову в Гадяцькій спеціалізованій школі І-ІІ ступенів  школи № 4 протягом  10 років. 


Вона розповідає: У 2007 році я  стала фіналістом  програми -ТЕА  (Премії за досягнення у викладанні). Восени 2008 року я провела 6 тижнів в університеті штату Алабама в Хантсвіллі.
Після моєї участі в програмі TEA-Я намагаюся бути активною випускницею. Я намагаюся використовувати всі Можливості,  які дає мені міжнародна організація IREX та Посольство США в Україні.
Наприклад:
2009 –прийом  американського  викладача англійської мови - Кейт Інглиш, США, штат Коннектикут.
2010 - участь в он-лайн курсі  "Розвиток вчительських здібностей   за допомогою веб-технологій" Університет штату Орегон
2010 - виграла невеликий грант від IREX для відкриття ресурсного центру для викладачів англійської мови в нашій школі  та проведення там семінарів і тренінгів.
2011 - (Київ, 6-7 жовтня), участь у міжвідомчій конференції США з питань викладання  англійської мови в Україні
2011 – знову виграла  грант для реалізації проекту  "Здорова школа"

Ми раді повідомити, що ми починаємо новий проект. Це дійсно широкий проект  і має багато напрямків. Назва проекту «Здорова школа», так що ми збираємося зробити учнів та вчителів  нашої школи більш здоровими  і більш активними.

 
Наш проект в основному освітній, а не медичний. Основною метою проекту є зміна ставлення  учнів та вчителів  до свого здоров'я. Вони повинні розуміти, що крім фізичного здоров'я, вони повинні піклуватися про своє психічне здоров'я. Позитивне ставлення до життя допомагає бути успішними і мати багато досягнень. Після участі в проекті "Здорова школа" люди зможуть зрозуміти важливість здоров'я, дізнатися, як уникнути хвороб, знайти шляхи взаєморозуміння між друзями у важкій життєвій ситуації, і відмовляються від шкідливих звичок і ранніх сексуальних відносин.

Проект складається з восьми напрямків:

  1. розвиток системи здоровя зберігаючих технологій в  школі;
  2. поліпшення медичного забезпечення в школі,
  3. розвиток спорту та фізичного виховання ,
  4.  поліпшення статевого виховання учнів ,
  5. створення шкільної  служби порозуміння ,
  6. профілактика шкідливих звичок та СНІДу,
  7.  поліпшення психологічного здоров'я учнів та вчителів,
  8. створення кімнати  психологічної розвантаженості.


Серія тренінгів та семінарів, зміна шкільного розпорядку , впровадження досвіду інших шкіл, і деякі нові створення чекають нашу школу протягом цього навчального року.

Ми дуже горді тим, щоб отримали  фінансову підтримку від американської організації - IREX, яка спонсорується урядом США.

No comments:

Post a Comment